Photobucket

PERSONA TRADING: My First Contest



saya nak tag:

Tarikh tutup: 30 jun 2011

Pesona Trading ingin menanyakan beberapa soalan, so saya akan mula menjawab..

a) Pernahkah anda dengar dan menggunakan produk Imtiyaaz?
- tidak pernah.. tapi ayah pernah sebut tentang produk imtiyaz..then ni baru tahu ;)

b) Adakah anda menggunakan penapis air di rumah?
Jika ya, jenama apa?
-Ya, jenama Aquafree.. ayah saya guna.. sekarang saya menetap di rumah ayah.. jadi saya pun guna penapis air tu  ;)


c) Jika anda mengetahui tentang kebaikan penapis air untuk
keluarga anda dan kami pula menawarkan penapis air
dengan harga promosi, adakah anda berminat untuk membelinya?
- Ya, sangat berminat. memandangkan tidak lama lagi saya akan berkahwin dan ada rumah sendiri, saya akan membeli dan memasang penapis air yang sudah pihak Imtiaz tawarkan ;)

Hadiah- hadiah :


No comments: