“Contez “Saya kenal sangat si Hakim tu””

MyEm0.Com

MyEm0.Com
saya nak tag:



tarikh tutup: 23 julai 2011

MyEm0.Com
aku buat buat kenal jelah yer..ngeh3
Hakim tu sebenornyer tak lah ensem pun.. tapi comel tu ada lah sikit kan.. macam incik bobiboy kat bawah tuh.. yeke? imaginasi jap.. hahah.. comel lah tu an.. tapi suke bajet machooo..!! :D jgn mareee yer.. ngeh3

hakim tu kadang kadang bajet hero jer..tah hape hape tah.. heeee.. tak caye? jom nengok nih.. kuat ler tu konon.. tapi hakim tu memang hero malaya sedunia wooooo.. macam kat bawah ni.. tetttttt :P

wachaaaa...!! dush3..nyah kau dari sini! aku ada kuasa elektrik kuasa 10 tauu.. syuhhh3...

MyEm0.Com


ada lagi cerita pasal mamat hakim ni...belum end lagi tuhh.. byk lagi episodnya.. if korang nak tau, hakim ni jambu la gak sebenornye.. dia macam budak budak sikit.. tak caye lagi?? hahhh..jom nengok cepat!


haaa..... seee..?? dia comel..main papan gelongsor lagi tau.. ish3, dah besor pun main lagi gelongsor yer hakim :P huk3..jgn mareeee... gurau2 ajer :D


korang mesti tak tau kan si hakim ni suka berimaginasi kuat.. huhh..mengalahkan budak kecik wooo...
tapi tak pelah, hakim kuat berangan dan angan dia tu jadi kenyataan..ye dak? bagus hakim ni :)


aku ingin terbang tinggi bersama burung unta dan nyamuk nyamuk yang comel menggigit ku..hahahah... perlu kah? apa pun, hang ternganga apa hakim?? nak capai apa tuuu..??huhuhuuuu :D

kalau korang nak tau..hakim ni kaki bangku la jugak kan.. jom tengok.. ish3
siap say sorry lagi..hehehe..bagus bagus..


tak pe hakim, nanti aku ajor hang main bola yerp :D
kui3.. 


uishhh...nak pegi mana? gosip tak abes lagi ni wehh...
MyEm0.Com
jap ler... haaaa...hakim ni suke benor minum air yg bergas..ish3, tak elok dik uiii.. heheeee.. tengok ler gmbar kat bawah tu, muka tak bersalah pun..haizzzz :D jangan amalkan selalu yerppp :P


ishh3... jajan pon di makannya.. makan lah nasik ke sayur ke..kan elok hakim...emph3 :D


MyEm0.Com
haaaaa....hakim ni gak ada awek tau..comel gila awek dia...tak cayer ker? jom nengok meh :D


comel tak? nak tau nama dia..yaya..hehehe ;)

hahhhh...hakim ni ada 1 tabiaat wooo...suka tidoqqq!! tapi tido senyum..hahahh..tido dlm imannn


waitt2..walaupun kuat tido, tapi malam malam dia jadi hero kat jalan tauuu.. dia dengan geng dia laaa... merempit ke, jadi polis trafic ke, jage tol ker, aku pun tak tau.. hohooooo.. tak per..hobi hang lah kan hakim..ngeh3


okey, last but nor last lahh an..
MyEm0.Com
ni yang hakim tunjuk kat akuu hahah :D


thank you HAKIM..!!
sory yerp aku dah banyak merapu kat sini
hope hang tak amek hati noh :)
MyEm0.Com


keep smiling ^^

sebab apa hang kena pilih aku sebagai pemenang erkkk..
sebab aku best laaaa... kita leh geng an..kalau hang sudi lah..
yalah aku ni kuat berfantasi walaupun aku gegurl :D
penat wooohhh aku buat entry ni khas untuk ko Hakim..
sila bg aku menang yerrrr :P

MyEm0.Com
ehh,, gurau gurau jaaa ;)

mudah mudahan ada rezeki saya yer..amenn ;)

MyEm0.Com

No comments: