Photobucket

Beba Opening Give Away Contest!!



saya nak tag:


Tarikh tutup: 23 julai 2011



haaaa... saya dapat tau sis Mai Nur Habibah ni kan,dia dapat sambung degree laaaaa... best nyaaa...alhamdulillah, rezeki awak yer.. heheee..

syukur pada Allah awak diberi nikmat,
saya juga nak tumpang gumbiraaa,
kerna syukur awak lancarkan contest,
jika ada rezeki tidak kemanaa ;)


haaaa...pantun pendek jer untuk sis penganjur contest ni..hehe.. insyaAllah sis Habibah nak bagi RM50 kat seorang pemenang yang bertuah ;) alhamdulillah sis kongsikan rezeki dia pada rakan rakan blogger.. mudah mudahan Allah memurahkan rezeki awak ya dan memberkati awak..amenn ;)

sis Habibah buat contest,
saya excited bukan main,
hadiah dia sangat lah best,
kalau nak tahu jom lah join =)


owhh..baru perasan...dari tadi saya duk tanya beba tu ape.. ni baru jumpa.. sis beba... shotform dari habibah kan.. comel lah panggilan beba tu.. heeee ;) umurnya pula 23 tahun..muda lagi tu.. hehe =)

sungguh manis sis beba ini,
sekali pandang macam bidadari,
apa petua sis beba berseri seri,
jika ada petua jom la kongsi ;)


heheee... comel tau sis beba ni.. cantik sangat..
okeh, sis beba ni ada 2 blog tau.. blog pertama yang ni...

imjustlittlewomencrazy

mawar putih, mawar merah,
mulut berkasih, hati berdarah, 
mawar putih, mawar merah,
putuslah kasih, hatiku parah...



blog ke 2 lak.....
mawarmerah

Mawar merah dalam jambangan,
Harum mewangi sekitar taman
Hati marah diturut jangan,
Nanti sunyi tiada berteman...

Terdiam dan tersipu melihat mawar yang merah,

Begitu indah dan sempurna,

Wanginya menyebar di taman yang indah,
Memerah bak merah delima..



mudah mudahan ada rezeki saya..amenn;)

No comments: