Photobucket

'saya nak hadiah'


haaaaaa...nampak tak doodle comel kat atas tu?
comel gila kan.. saya suka sangat..
doodle muslimah lagi..aduhh, bila la nak blaja buat bnda2 comel ceng gitu ya ;)

ok, balik pada topik..
saya nak hadiah kerana saya sangat menyukai setiap pemberian dari sesiapa sahaja.. tidak kira pemberian apa pun.. saya tetap bersyukur kerana saya dapat tapi orang lain tak dapat.. saya rasa sangat bertuah dan bangga bila saya dapat hadiah pemberian dari sesiap sahaja.. 

hadiah itu sebagai contoh, doa yang baik2, ucapan apa2 jelah, kutukan atau sebagainya, saya tetap menerima dengan hati yang  ikhlas ;) keranaaaa... saya seorang yang beruntung kan.. jadi saya nak hadiah dari cik penganjur GA ni..hik3..saya tak kisah hadiah apa.. janji pemberi itu ikhlas dan penerima itu ikhlas menerima ;)

sebelum end saya nak bgtau, saya selalu dapat hadiah dari ayah saya tau.. iaitu doa yang tidak kering dek panas ;) okei, itu saja..assalamualaikum...

Tarikh tutup: 30 jun 2011

1 comment:

ieda =.= said...

ok thanks dear joint.. insyaAllah kamo akan dapat hadiah yg termahaldi dunia ni..aminnnn ^_^

tgu 1.7 nti syieda gtau hadiah apa, dan sape pemiliknya.. ^_^