Photobucket

NeenaAnuar GIVEAWAY "Autumn In Melbourne"!



GA ni terbahagi pada 2 kategori, so saya pilih kategori A completekan slogan :)

" Saya sangat cemburu dan pada masa yang sama saya sangat excited melihat sis Neena dan suami happy di Melbourne, Australia dalam menjelajahi siri percutian Neenaanuar selama ini kerana, saya belum pernah menjejakkan kaki ke Melbourne oleh sebab itu saya cemburu..hehe.. Dalam masa yang sama juga saya sudah tanamkan impian untuk bercuti ke sana bersama keluarga.. yipppiiiii... nanti saya akan bagitau tunang saya, jom pergi Melbourne bila dah nikah nanti... kikiki... best nyee...u can i can also lah..kih3.. yelah di mana ada kemahuan kan, di situ ada jalannya kan =)

Taikh tutup: 30 jun 2011

saya nak tag:
meaw

ni lah antara ole2 dari melbourne tu.. saya sukee!!

1 comment:

NeenaAnuar said...

hihi.. insyallah pasti satu hari nanti you can go to Melbourne too! :)

Thank you so much for joining my GA dear!

Good luck & all the best to you yea! ;)