Photobucket

"Giveaway dapat Cotton Flower Brooch la"



 "Aku nak Cotton Flower Brooch ni sebab"

haaaa..... nampak tak bunga2 comel kat atas tu? comel kan macammm tuan punya blog sis lana.. hehe.. okey, banner kat atas tu, brooch bunga2 tau.. sesuai untk gegurl yang bertudung @ tak bertudung.. kalau pkai tudung lagiii molekk! hik3, di gayakan dengan tudung =) 

now, saya nak sambung ayat ni, " Aku nak Cutton Flower Brooch ni sebab brooch flower ni tersangat lah comel. teringin nak gayakan dengan tudung yg saya pakai dengan brooch flower cute miut ni.. lagi2 hasil sentuhan dari sis lana yg comel orangnya..kreatif betul sis lana kan..pndai design benda2 yg comel.. wahhh, lagi teruja nak kan brooch dari sis lana ni.. hope adalah rezeki saya yer..hehe :D

saya nak tag:

Tarikh tutup: 15 julai 2011

antara brooch yg sis lana akan beri pada pemenang... aduh, tergoda lah..suka sangat :D





1 comment:

LanaBusyBee said...

gud luck yer dik ^^