Photobucket

CsP nak bagi Hadiah!!!



saya nak tag:

okei, entry yg saya suka dlm blog CsP adalah ni...

sebab... saya bersetujulah dengan pendapat CsP.. minda budak U a.k.a yang melayu kadang2 diorang hanya ada pada nama " budak u" sahaja.. tapi tak pandai nak gunakan gelaran AGUNG tu.. tak dinafikan lah saya pun budak U, tapi UiTM.. mmg pihak UiTM akan sediakan duit e-ensentif pada student tiap- tiap bulan..tapi masih ramai yang cakap duit tak cukup lah, nak makan tak de duit lah, macam- macam alasan.. walhal duit yang diberi parent, yang diberi MARA digunakan untuk perkara yang sangat tak penting. saya juga bercakap untuk diri saya sendiri.. masing- masing kena beringat lah..


Cadangan saya untuk penambahbaikan pada blog CsP:

- try ubah background bagi nampak ceria ;)
- pada bahagian header if bagi nampak lebih besar lagi nampak smart..
- pada box sembang2 tu, if letak pada side kanan, nampak lebih jelas..

okei, itu sahaja ;)

1 comment:

padlie said...

terima kasih atas penyertaan dan cadangan.

Good luck! :)

Transformers 3 : Dark of the Moon